Доставка і оплата

  • Самовивіз Київ

    Самовивіз Київ

    Якщо на складі товар в наявності, Ви зможете самостійно забрати покупку за адресою: вулиця Каховська, 64. (Метро Лівобережна), з 13:00 до 19:00 заздалегідь оформивши та затвердивши замовлення з менеджером.

    Як оплатити товар?

    • Сплатити рахунок за банківськими реквізитами заздалегідь (ТОВ)*.
  • Доставка Київ

    Адресная доставка Київ

    Коли доставимо?

    • Будні дні (Пн-Пт) із 11:00 до 19:00*
    • В суботу з 13:00 до 18:00.
    • У неділю замовлення не доставляються.

    Замовлення "день в день" здійснюється за умови оформлення заявки до 09:00 ранку.

    Вартість доставки?

    • По місту 65 грн.
    • Безкоштовна доставка на суму від 2500 грн.

    Як сплатити за товар?

    • Сплатити рахунок за банківськими реквізитами заздалегідь (ТОВ)*.
    • *При оплаті на розрахунковий рахунок (ТОВ) можливий нарахунок додаткової комісії.
      Оплата на картку Приват Банку неможлива.

  • Доставка Україна

    Доставка "Нова Пошта"

    Коли доставимо?

    • "Нова Пошта": 1-2 Робочі дні з моменту підтвердження замовлення, залежно від місця розташування населеного пункту. Для відправлення замовлення день у день, сформована заявка повинна бути відправлена на обробку та оплачена не пізніше ніж до 15:00.
    • *Зберігання посилки на відділенні компанії "Нова пошта" обмежено терміном 5 робочих днів (відповідно до графіка роботи конкретного відділення). На 5 день зберігання посилка повертається відправнику.

    Скільки коштує доставка?

    • Доставку сплачує отримувач згідно з тарифами кур'єрської служби.

    Як сплатити за товар?

    • Надсилання замовлень здійснюється лише після 100% передоплати на розрахунковий рахунок ТОВ*.
    • * При оплаті на ТОВ комісія до суми замовлення не нараховується.

    Компанія не несе відповідальності за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки, прохання перевіряти товар на поштовому відділені.

У випадку, якщо у вас було здійснено повернення або Ви випадково здійснили переплату, сума буде повністю або частково списана з вашого балансу і переведена на ваш рахунок, або компенсована в рівному еквіваленті товаром (про це та інше можна уточнити у вашого особистого менеджера).